.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک شدید در محور هزار و كرج ـ چالوس

پليس راه استان تهران گفت: با توجه به تعطيلات آخر هفته و سفرهاي برون‌شهري هم‌اكنون محور هزار و كرج ـ چالوس بار ترافيكي نسبتا شديدي به سمت شمال دارد.

همايون شريفي امروز در گفتگو با فارس اظهار داشت: در اين راستا و به منظور روان سازي ترافيك در اين محورها تمام اقدامات كنترلي و نظارتي پليس استان تهران را به كار گرفته‌ايم تا رانندگان و مسافران راحت‌تر بتوانند از اين محورها عبور كنند.
وي ادامه داد: البته باتوجه به اجراي طرح‌هاي كنترلي هم اكنون تمام راه‌هاي مواصلاتي استان تهران از ترافيك رواني برخوردار است و رفت و آمد در آنها به صورت روان و عادي ادامه دارد.
فرمانده پليس راه استان تهران در ادامه سخنان خود از رانندگاني كه قصد عبور از محورهاي هزار و كرج ـ چالوس را دارند، خواست تا ضمن رعايت موارد راهنمايي و رانندگي سرعت مطمئنه و حدمجاز را رعايت كرده و از انجام تخلفات دوري كنند.
شريفي تصريح كرد: اگر هر راننده‌اي در هنگام رانندگي موارد ايمني و قوانين را در نظر داشته باشد، ديگر هيچ تخلف و تصادفي در سطح جاد‌ ها رخ نمي‌دهد.
وي گفت: حضور پليس نيز در جاده‌هاي استان تهران به منظور تسهيل در رفت و آمد رانندگان و مسافران و همچنين تأمين امنيت در جاده‌ها‌ست.
فرمانده پليس راه استان تهران تأكيد كرد: احترام به قانون از وظايف اصلي هر شهروند است، بنابراين رانندگان نيز با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و همچنين احترام به آن مي‌توانند علاوه بر حفظ جان خود در خانواده‌شان در امنيت جاده و جان ديگر مسافران گام بردارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.